Metsa- ja aiatehnika müük & hooldus

Husqvarna Automower® 450x on suurematele, kuni 5000 m2 aladele mõeldud robotniiduk. Masin on suuteline navigeerima keerukatel aladel, kitsastes läbikäikudes ning kuni 45 % kallakutel.

Varustatud nutikate lahendustega nagu ilmastikutaimer, mis reguleerib niiduaega vastavalt muru kasvule ning kohtlõikus, tänu millele saavad niidetud ka kõrgema rohuga alad.

Tänu kolmele juhtkaablile leiab masin laadimisjaama igas olukorras ning tagab oma tööga suurepäraselt niidetud ja terve murupinna.

Share on Facebook12Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0

Aku
Aku tüüp Li-ion
Keskmine laadimisaeg
75 min
Keskmine niitmise aeg ühe laadimisega 260 min
Keskmine energiakulu max. kasutamisel 23 kWh
Voolutarve lõikamise ajal 35 W
Mõõdud  
Toote mõõdud, pikkus 72 cm
Toote mõõdud, laius< 56 cm
Toote mõõdud, kõrgus 31 cm
Kaal 13.9 kg
Võimekus
Maksimaalne niidetev ala (±20) 5000 m²
Laadimise süsteem Automaatne
Maksimaalne kallak tööpiirkonnas 24 °
Lõikekorpus  
Lõikesüsteem 3 vabalt pöörlevat lõiketera
Lõikelaius 24 cm
Niidukõrgus, min 20 mm
Niidukõrgus, maks 60 mm
Varustus  
Värv Hall graniit
Klahvistik 19 klahvi
Infopaneel LCD ekraan 
Taimer Jah
Alarm Jah
PIN kood Jah
Paigaldus lukustus Jah
Aja lukustus Jah
Tõsteandur Jah
Kallutusandur Jah
Ultraheliandur Jah
Käepideme tüüp Integreeritud
Rataste muster Sügav muster
Lisaterad 9 tk.
Pakume sellest hooajast kliendile Reginetist ostetud toodetele garantii pikendamise võimalust 1 aasta võrra. Seega eraisiku jaoks on sel juhul garantii 3 aastat ja ettevõttele 2 aastat.
Eristame kolme erinevat hinnagruppi:
  • Robotniiduki lisagarantii maksumus 99€
  • Traktori / raideri / zeroturni / lumepuhuri lisagarantii maksumus 79€
  • Sae / trimmeri / niiduki / mullafreesi lisagarantii maksumus 39€
OÜ REGINETT LISAGARANTII TINGIMUSED
  1. Kui toode osutub defektseks, kuigi seda kasutati ainult otstarbekohaselt (tootega kaasasolevate kirjalikele kasutus- ja hooldusjuhistele vastavalt), ja defekt avaldub lisagarantii perioodi ajal, siis antud toode kas parandatakse või asendatakse sarnaste tehniliste parameetritega uue tootega, mille hind ei ületa asendatava toote hinda. Selleks peab klient tooma defektse toote, toote ostukviitungi lisagarantii ostu tõendava dokumendi OÜ Reginett kauplusesse enne lisagarantii perioodi lõppu.
  2. Järgnevatel juhtudel lisagarantii ei kehti ning klient peab tasuma kõik seonduvad kulud (remont, ülevaatus, diagnostika). Seda ka siis, kui defekt avaldub lisagarantii kehtivuse jooksul:

2.1. Mistahes defekt või kahjustus, mis on põhjustatud toote ebakorrektsest kasutusest (toimingud, mis ei ole kirjas tootele lisatud kasutus- ja hooldusjuhistes).

2.2. Mistahes defekt või kahjustus, mis on põhjustatud kliendi omavolilisest toote remondist, muutmisest, lahti võtmisest. ümberehitamisest jt toimingutest, mille puhul ei ole pöördutud OÜ Reginett remonditöökotta.

2.3. Mistahes defekt või kahjustus, mis on põhjustatud toote transpordist, põrutusest ja kukkumisest peale toote ostmist.

2.4. Mistahes defekt või kahjustus, mis on tingitud tulekahjust, üleujutustest, maavärinast, äikesest, teistest loodusõnnetustest, vandalismist, reostusest.

2.5. Mistahes defekt või kahjustus, mis on põhjustatud hooletust või ebaõigest toote hoidmisest (hoidmine liiga kõrge temperatuuri või õhuniiskusega paigas) ja hooldusest.

2.6. Mistahes defekt või kahjustus, mis on tingitud liiva, tolmu, muda jms sattumisest toote korpusesse.

2.7. Juhul, kui tootega koos ei esitata toote ja lisagarantii ostu tõendavat dokumenti.

2.8. Juhul, kui lisagarantii ostudokumendil on tehtud omavoliliselt muudatusi ostu sooritamise aasta, kuu ja kuupäeva ning muude andmete osas või kui dokument on sedavõrd kahjustunud, et sealt pole võimalik välja lugeda ülalmainitud andmeid.

2.9. Mitteolulistele vigadele või kõrvalekalletele tootes, millel ei ole toote väärtuse ja sihipärase kasutamise seisukohalt mingit tähtsust.

2.10. Hooldusega seotud kuludele (toote puhastamine, tarkvara paigaldus/uuendus jms).

  1. Lisagarantii kehtib ainult juhul kui OÜ Reginett poolt välja antud lisagarantii ostudokument on korrektselt täidetud ning sellele on lisatud OÜ Reginett ostukviitung, millel on ära näidatud ostukuupäev ja toote tüüp.
  2. OÜ Reginett ei vastuta mistahes otseste või kaudsete kahjude/kulude eest seoses defektse toote või muude lisatarvikutega, mida koos tootega kasutati – näiteks kahjude/ kulude eest seoses toote transpordiga või remondis viibimisega. Lisaks ei kata OÜ Reginett toote remondi või vahetusega seotud sõidu- ja muid kulusid. Käesolev punkt ei mõjuta kehtivaid seadusi.
  3. Kui toode vajab lisagarantii perioodi jooksul remonti, siis lõpliku otsuse selles osas, kas tegemist oli tootja- või kasutajapoolse veaga, teeb toodet remontinud töökoda.
  4. Ekspertiisi kulud on kaetud 1 kord juhtumi kohta. Juhul kui ekspertiis ei rahulda klienti või soovib uut ekspertiisi, siis klient peab seda teostama oma kuludega.
  5. Lisagarantii teenusega seoses tekkivate küsimuste/probleemide osas palume pöörduda kas otse OÜ Reginett kaupluse müügipersonali poole, e-posti teel reginett@kodu.ee või helistades telefonil nr 526 8133.
  6. Käesolevate tingimustega seotud vaidluste lahendamine toimub läbirääkimiste teel. Kui klient ei ole nõus kaupleja pakutud lahendusega on tal õigus esitada avaldus vaidluse lahendamiseks tarbijavaidluste komisjonile.
  7. OÜ Reginett jätab endale õiguse keelduda lisagarantii teenuse müügist osadele OÜ Reginett kauplustes müüdavatele toodetele.